هر محیط اداری باید منجر به افزایش کارایی شود. این همان چیزی است که هر تاجر می خواهد به آن برسد. طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری به جذابیت شرکت کمک می کند. راحت بودن و در عین حال نمای جذاب شرکت برای کارمندان و مشتریان انتقال دهنده احساس خوب به آن ها است. به خاطر داشته باشید که کارمندان اغلب وقت بیشتری را در دفتر می گذرانند تا در خانه، پس طراحی داخلی دفتر اداری بسیار با اهمیت است.
طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری چگونه باید باشد؟
هر آنچه که باید درباره طراحی داخلی دفتر اداری بدانید
قبل از طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری، هر مشتری باید بداند که دفتر کار او در نهایت چگونه خواهد بود. لازم است مواد لازم را انتخاب کند، در مورد روشنایی، محل درها، سوئیچ ها، سوکت ها و موارد دیگر فکر کند. به این دلیل است که یک پروژه طراحی داخلی دفتر اداری در مرحله اولیه باید طراحی ایجاد می شود یعنی یک بسته کامل از اسناد فنی، که به وضوح بیان می کند که کجا و چگونه چه چیزی قرار می گیرد و از چه موادی استفاده می شود و پروژه طراحی شامل نمودارها، مشخصات و بیانیه های بسیاری است.
جدول زمانی برای توسعه یک پروژه طراحی داخلی دفتر اداری چیست؟
شرایط به طور مستقیم به اجزای پروژه طراحی دکوراسیون داخلی اداری دفتری و پیچیدگی آن بستگی دارد. به عنوان مثال، یک پروژه طراحی دقیق برای یک اتاق با مساحت 80 متر مربع 1.5-2 ماه طول می کشد. با این حال، همه چیز قابل مذاکره است.
بهترین طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری با رعایت این موارد
برای یک طراح مهم است که درک کند که طراحی داخلی اداری و دفتر کار را انجام می دهد یا بر روی یک پروژه تجاری کار می کند یا طراحی یک خانه یا آپارتمان را به عهده دارد. نکاتی را هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اداری دفتری باید به یاد داشت:
طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری دارای مهلت مشخص است؛ هر گونه تاخیر به معنای هزینه های اضافی است. بنابراین، کار طراحی تنظیم شده و در صورت تخلف از برنامه، جریمه های کلان را باید پرداخت شود. چنین مرزهایی در طراحی خانه های خصوصی وجود ندارد.
کار بر روی فضای طراحی داخلی واحد اداری اغلب بدون قرارداد شروع می شود. این به دلیل ویژگی های هماهنگی کلیه فرآیندهای مربوط به جنبه حقوقی موضوع است. قرارداد تقریباً یک ماه پس از تأیید موافقت مشتری برای همکاری با طراح امضا می شود. برای اتلاف وقت پیمانکار بر اساس ضمانت نامه شروع به کار می کند.
برخلاف مشتریان خصوصی، در شرکت ها عملاً هیچ مولفه احساسی هنگام تصمیم گیری وجود ندارد.
طراحی دفاتر به طور کلی ساختار مشخصی دارد. کار بر روی یک پروژه تجاری اگر به وظایف تقسیم شود و فرآیندها موازی شوند سریعتر است.
هنگام کار بر روی یک طراحی دکوراسیون داخلی اداری دفتری، یک طراح کمتر با تصمیم گیرندگان ملاقات می کند تا با مشتریان خصوصی. اما او موظف است بدون حل مسائل جدی با واسطه به دنبال این جلسات باشد.
اگر یک طراح در یک پروژه تجاری اشتباه کند، این امر بر شهرت او تأثیر می گذارد؛ پس باید در انتخاب طراح دقت کرد.
اصولی که باید در دکوراسیون داخلی اداری دفتری رعایت شوند
قانون 1 هدف، عملکرد اتاق: یکی از نکات اصلی مشخص کردن هدف طراحی داخلی محیط اداری و کاربرد، سن، جنسیت، شغل و بسیاری از موارد دیگر در اینجا مطرح است.
قانون 2 بیان زیبایی شناسی (انتخاب رنگ، بافت): رنگ فضای داخلی حال و هوای اتاق را عوض می کند. رنگهای روشن و کم رنگ، آرام بخش هستند و رنگهای روشن روحیه کارمندان را در محل کار بالا می برند، اما نباید بیش از حد مورد استفاده قرار گیرند. رنگ های خنثی و تک رنگ کسل کننده به نظر می رسند. باید در نظر داشت که فضاهای وسیع با سقف های بلند، چندین پنجره بزرگ رو به ضلع جنوبی یا جنوب شرقی با رنگ های تیره و سرد تزئین شده اند. اتاقهای تنگ و باریک، با سقفی کم یا متوسط، و یک پنجره کوچک که به سمت شمال، شمال غربی است، بهتر است از رنگهای روشن و گرم استفاده شود.
قانون 3 انتخاب مناسب مواد تکمیل کننده
قانون 4 نورپردازی مناسب: نورپردازی مناسب یکی از مهمترین جنبه های طراحی داخلی اداری مدرن است. با کمک نور، نه تنها می توانید پیکربندی و ظاهر فضا را تغییر دهید، بلکه به طور قابل توجهی آن را گسترش دهید. در هر اتاق، توصیه می شود از چندین نوع لامپ استفاده کنید: یک لوستر سقف مرکزی، یک لامپ قابل تنظیم در بالای هر قسمت، نورپردازی LED تزئینی در امتداد برخی قسمت های خانه. می توانید از هر نوع لوسترهای کریستالی یا دیوارکوب، لامپ های کف یا نورافکن، چراغ های رومیزی یا شمع ها استفاده کنید.
بدون دیدگاه