طراحی داخلی اداری


طراحی داخلی واحدهای مسکونی بیشتر به سلیقه‌ی افراد بستگی دارد؛ اما در طراحی دکوراسیون داخلی واحد اداری علاوه بر سلیقه، رعایت برخی نکات در ایجاد فضایی عامه پسند و مطابق عُرف اداری کشور، ضروری است. زیبایی و جذابیت فضا برای مراجعین، راحتی کارکنان و ارباب رجوع و مناسب بودن فضا برای نوع کسب‌وکار، از مهم‌ترین نکات در طراحی داخلی واحد اداری محسوب می‌شوند. در انتخاب المان‌های طراحی داخلی واحد اداری، انتخاب‌های محدودتری نسبت به طراحی دکوراسیون یک آپارتمان و ویلا وجود دارد و نمی‌توان از هر طرح و وسیله‌ای استفاده کرد. با این حال، طراحی دکوراسیون داخلی واحد اداری المان‌ها و مدل‌های خاص خود را دارد که با الگوبرداری صحیح، می‌توان فضایی جذاب چه برای اهداف تبلیغاتی و چه راحتی کارکنان و مراجعین، فراهم نمود.

 

 

طراحی داخلی واحد اداری

در طراحی داخلی واحد اداری به چه نکاتی توجه کنیم؟

نوع فعالیت شرکت، فضای موجود، تعداد و نوع فعالیت کارکنان، تعدد مراجعین و … مواردی هستند که بایستی در طراحی داخلی اداری لحاظ شوند. به طور کلی توجه به نکات زیر در طراحی دکوراسیون داخلی واحد اداری مهم است:

در صورت امکان تخصیص فضای خصوصی برای کارمندان موجب افزایش تمرکز و کارایی آنها خواهد شد. برای دفاتری که اتاق‌های کافی ندارند، طراحی پارتیشن اصولی و البته زیبا، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. اگر قرار است که هر کدام از کارکنان زیاد تلفن صحبت کنند، بایستی عایق صدا هم در طراحی پارتیشن لحاظ شود تا مانع تداخل صوتی شود.

 

طراحی داخلی اداری
طراحی داخلی اداری

انتخاب ترکیب رنگ‌ها در طراحی داخلی واحد اداری صرفا سلیقه‌ای نیست و توجه ‌به نکات روان‌شناختی برای ایجاد تناسب در فضاسازی محیط هستیم، برای رنگ‌بندی فضای اداری نیز باید از علم روان‌شناختی استفاده کرد. همچنین تداعی برند و هماهنگی فضا با برند و لوگو نیز مهم است.
درنظرگرفتن فضایی برای استراحت و صرف غذا در میان ساعات اداری نیز موجب تفکیک بهتر فضای کاری و افزایش رضایت‌مندی کارکنان خواهد شد.
به طراحی سالن انتظار و فضای نشیمن مراجعین نیز باید به قدر کافی توجه شود.

 

طراحی دکوراسیون داخلی واحد اداری
طراحی دکوراسیون داخلی واحد اداری

دکوراسیون داخلی سالن اداری مخصوصا اتاق مدیریت بایستی نقطه‌ی عطف واحد باشد و مواردی چون میز مدیریت، مبلمان اداری مخصوص پذیرایی، قفسه‌بندی‌ها، اکسسوری‌های اداری و دکورها بایستی محیطی زیبا و قابل اعتماد خلق کنند.
در فضاهای اداری با توجه به کم‌تر بودن المان‌ها، شاید فضا کمی بی روح و خسته کننده به‌نظر برسد و استفاده از گیاهان مناسب می‌تواند در تلطیف فضا، موثر واقع شود.

 

 

طراحی داخلی واحد اداری
طراحی داخلی واحد اداری

 

طراحی دکوراسیون داخلی واحد اداری با گروه معمای مها

محیط اداری مناسب می‌تواند در عین فراهم نمودن آرامش و بهره‌وری بیشتر کارکنان، در راحتی ارباب رجوع و حس بهتر آن‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود. به همین منظور طراحی دکوراسیون داخلی واحد اداری اهمیت بسیاری در پیشرفت کارها دارد. ضمن اینکه امروزه با توجه به اهمیت تصاویر و فیلم‌ها در بخش تبلیغات کسب‌وکارها، یک طراحی داخلی اداری مدرن و جذاب، می‌تواند زمینه‌ساز داشتن تصاویر مطلوب برای اهداف تبلیغاتی در فضای اینترنت باشد. بهره‌گیری هر چه بیشتر از فضای موجود و هماهنگی المان‌ها، رنگ‌ها و مبلمان سبب می‌شود تا دکوراسیون مجلل‌تری داشته باشید. ما در مها گروپ با داشتن متخصصین طراحی داخلی در تمام بخش‌ها و مراحل از طراحی گرفته تا اجرا، تمامی امکانات لازم در جهت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی واحد اداری شما را فراهم می‌نماییم.

طراحی دکوراسیون داخلی واحد اداری
طراحی دکوراسیون داخلی واحد اداری
طراحی داخلی واحد اداری
طراحی داخلی واحد اداری
طراحی داخلی واحد اداری
طراحی داخلی واحد اداری
طراحی داخلی واحد اداری
طراحی داخلی واحد اداری

 

مدیریتمشاهده نوشته ها

Avatar for مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *